Yigit_Aras9 neyin duyarını kasacağım . Ne gördü isem ona karşılık cevap yazdım
Hem sana değil başkasına yazdım o cevap verir. Sen avukatımısın da maydonoz oldun konuya happy momu yada kids bırak avukatlık yap. Ha bu arada. Ben şaka yaptığını bilemediğim için o şekil yorum yap yaptım sende çıkmışsın burda boş boş duyar kasma falan . Ne azı boş insanlar var yazdıklarımın hangisi duyardı olağan şeylerdi . Sen üzerine vazife olmayan sana yazılmadığı etmediği sürece başkalarının hayatına çamur gibi girme oldu mu . Bu kadar sert konuşma yaptı isem de sırf ( duyar kasmak dediğin için ) sen ne anlarsın . Bişeylerden yoksun kalmış ruhsuz .