Brnaebu canım bağlatma 30 ya da 35 yaş öncesi yapmıyorlar diye biliyorum ama sen yinede bi sorarsın
Htcnal ay Allah korusun Rabbim yazdıysa bozsun inşallah 30 yaştan sonra çocuk doğurmak istemem ya da 35 ha doğurana saygım sonsuz o ayrı konu ablanın zaten kaza eseri olmuş bende aynı şekilde hamile kalırsam doğururum ama yukarıda da dediğim gibi bile isteye yapmam çok şükür bi oğlum var 2.de yolda geliyor 3.de 30 yaş oldu mu tamam inşallah ondan sonra bitti Allah canlarını sağ etsin bu arada abla lafım size değil asla yanlış anlama ne olur ben kendi düşüncemi dedim erken evlendiğim için böyle konuştum yoksa insan kendini genç hissettiği her yasta çocuk doğurabilir