Yigit_Aras9
Bebiscann
Doğru diyorsunuz hayatta iki tip insan vardır . Biri sakin biri arsız siz ikinize ne laf yetişir ne bişey hayatınız milletle dalga geçme odaklı . Biri de ismimle dalga geçiyor kendi çapında eğlenmen güzel . Ama benim ismim dalga geçilecek bir isim değil şaka manasında bile hoş durmuyor . Ben bu sabah birini kalbini kırıcam diyerek uyanmadım. . İnsana saçma sapan şeyler yazdırıyorsunuz burda neyse. Dedimya takılın kafanıza göre birinde kusur değil kendinizde arayın Çünkü yorumlaştıkça çirkinleşmeye başladınız ikinizde. ayıp denen şey yok sizde . Dalgaya almışsınız herşeyi konuşup duruyorsunuz. Ben kalkmışım isiz kale alıp insan gibi açıklama yapıp dile getirdim ister anla ister anlama . Cidden 40 fırın ekmek yesem sizin gibi olamam . Olmak da istemem insanlarla dalga geçmek veya onları aşağıllamak bana göre değil . Siz ikiniz bu yolda devam .