Ezo25
Canim tabi olsun istemeyinin gozu ciksindaa su ann hayatimda ilk kezz kanda gebelik erken cikmaz adetden 10 gun gecmesini beklemen lazim diyen bir doktor duydumm inankii boyle birsey cok nadir kisilerde ola bilirr zaten boyle birseyi bir doktorun demeside acikcasi komigime geldi adet gecikmesini bekle sonra kan ver demis erken cikmaz kan testinde hamilelik demis yani aslinda tam aksine hamilelik en erken kan testinde cikar 1 haftalik hamileysen bile cikardi.Yanii insallah hamile olursun insan isteyince bazen nasil soylesem hep bekliyo ama yani hamile olan biri su netdirki adetden once kan testiyle hanileyse kesin oyrenir yani kesinnn kan testine gore hamilelik yok yukselmeside zaten tibben mumkun deyil 5+ olursa yuksele bilir.Adetden anca 10 gun once filan boyle bir degere sahipsen evet bekleyip adetin ilk geciktiyi gun test verirsen yukselirse onu goruesun ama senin adet zaten gecikmis ve su ann test negativv .İnsallah kısa surede hamile kalirsin.İyi gunler canim Allah herkese nasip etsin