Ezo25 2 gun sonra verdiğim de 4.60 çıktı. Doktoruma söyledim 5 in altı bizim icin önemsiz dedi. Adetinin gecikmesini bekle boşuna kan verip kendini yıpratma. 4,86 görünce bende çok umutlanmıştım ama hüsran oldu sonu. İnsallah sende vardır gecikmeyi bekle 🌸