Miray31 Bende dün verdim aynısı çıktı 3 gün adetim de gecikti ama rahimde kist patlamış sıvı var dedi ama bilemedim 🥺
Kumsal20 Ezo25 benim kuzum 1.20 çıktı 2 kere hemde dünden önce kan verdim 48 olmuştu ümidini kesme Allah büyüktür Allah nasip etsin inşallah Samara isteyenlere de🙏
Aslisoydan Ballisinsen benim de normalde 0 çıkıyordu hep 1.5 falan ve şuan hamileyim geç döllenme olabiliyor
Bebegimizolsundu Aslisoydan ne zaman bu değer çıkmıştı canım benim adet günümde 1.20 çıktı yükselebilir mi sence dün çıktı bugün de adet olmadım henüz olmam inşallah 🤲🏻🧿
Kumsal20 Bebegimizolsundu 1. Gün gecikmemde 1.20 çıktı 5. Gün gecikmemdede 1.20 çıktı . 10. Gün gecikmede 48 olmuştu yarın bidaha kan vercem bakalım yükselmeye bakicaz ins yükselir umudunu yitirme
Bebegimizolsundu Kumsal20 yaaa çok sevindim senin adına inşallah benim de yükselir hayırlısıyla çok istiyorum rabbimden🥲🤲🏻🤲🏻🤲🏻😻