Bfduam canım olmadı çünkü jeli boca ediyorlar ki ben çok kastım onun için 2 saniye zorladı yani zorladı demek bile yanlış olur ama jel çok fazla olduğu için hiç bişe hissetmedim , zaten çok ilgililer her detayı bilgi veriyorlar korkmaman için benim tüplerim açıktı bazıları hafif karın ağrısı oluyor diyor ilaç verilirken o tüplerin tıkalı olmasıyla ilgili olabilir mi bilmiyorum