Halisenur benimde 1bucuk yıl kadar olmadı rahim filminin çekildiği ay hamile kaldım doktorum rahim filminden sonra sebebsiz infertilite teşhisi koymustu ,çocuğun olmamasının sebebini tıp açıklayamiyor dedi film de temiz çıkmıştı ,ve o ay hamile olduğumu öğrendim ,stres yapmayın zamanı vardır belkide