Halisenur kasımda rahim filmi çekildim (1,5 senedir olmuyordu bizimde) temiz çıktı o ay adetimi gününde gördüm 9 gün sürdü ilk defa ve çok fazla pıhtı attım. Doktorum o ay 3 mm kistimi attığımı söyledi. Aralıkta famera + gynopol (eşimle birlikte kullandık, sebebi yumurta kalitesini artırmak ve sperm kalitesini artırmak) + çatlatma iğnesi vuruldum. Ve o aydan umudum yokken bi anda hamile olduğumu öğrendim 😭 darısını başınıza olsun inşallahhh 🤲🏻