Baranhande canim benim de sağ tüpüm yapışıkmis, artin o nasil oluyo bilmiyorum. Doktor acitigini soyledi ertesi ay hwmile kaldim ama kimyasal oldu. Ben de bir bucuk yildir evliyim olmadi hala. Senin tıkanık olup hamile kaldigini okuyunca bi umut bagladi icimi, cunku cidden bayadir istiyoruz ve olmuyo maalesef. Bide doktor ben actim dedi. Kimyasal dan sonra 5 6 ay deneyin dedi olmassa tekrar rahim filmi cekeriz ertesi ay yine hamile kalirsan o zaman senin yapisikpigin tekrarlaniyo dedi. Boyle diyince bi umudum gitti, tup bebek de denesek belki tutmaz bilemeyiz dedi. Yani bu yazdigin iyi geldi. Benim de insallah olur canim, rabbim sana da bebegine saglikla kavusmayi nasip eder insallah🙏🙏🙏