alevvv_ Benim de bat 14 mart , bu sabah test yaptım ve pozitif çıktı yanlış olabilir diye güvenemedim ve kan testi verdim o da 83 çıktı. İsteyen herkese nasip olsun inşallah. İnşallah bir sorun yaşamadan her şey sağlıklı bir şekilde ilerler
Karyakal Ayisigi45 valla 3 saat sonra testi tekrarladim bu sefer de cikmadi yarin sabah yeniden yapicam varsa da yoksa hayirlisi artik
alevvv_ sehide Ben takvimim uygulaması kullanıyorum ne kadar doğru emin değilim ama takvime göre 28 şubattı yumurtlama
sehide alevvv_ ben de 3 martta yumurtlama gördüm 5 martta çatlama oldu bat 14 Mart gebelik var mı bilmiyorum
Mucizeninannesiiii Sonadet 12 subat benimde 5 gundur surekli test yaptim cok silikdi dun aksamki cok net cikti bugun kan verdim sonuc 119 cikti hayirlisi bakalim . 1 bucuk yil once 28 haftalik ölü dogum yaptim korkularim var sali gunune randevu aldim..
Mucizeninannesiiii sehide evet belirtilerim vardi rahim da kasilmalar oldu goguslerim cok aciyodu elleyemedim o derece. 5 gun oncesinde silik cikti evde yaptigim test..