Kvser Ayisigi45 2-3 gün önce yumurta akı gibi akıntım vardı şuan yok ama sol tarafımda yumurtam gelişti belim ağırıyor arada suçlama gibi birde karsığımda arada iğne batması gibi inşallah vardır ya 🥺🤲🏻
Ozlem1415 Slm bende bugün test yaptım evde 1 hafta geçmişti hiç beklemiyordum pozitif çıktı ben şooookk 🥰
Bebegimizolsundu Ozlem1415 adetten önce yaptınız mı acaba Benim daha üç gün var hep negatif çıktı üç defa yaptım erken gebelik ama. Yok😖
Karyakal Ayisigi45 bence erken umudunu kesme 10 cok guzel bi deger yumurtlma net olmus demekdir hcg 33 cikip 30 cikmasi yukselmedigi anlamanina gelmez kani ayni yerde vermediysen eger referanslaril farklidir hayirlisi artik daha adete var bekleyelim
Karyakal Ayisigi45 yanlis yazmisim canim 0.33 demek istemistim olsun her turlu erken bakalim bende sabahin ilk idrariyla evde test yapicam bana da erken ama dayanamiyorum bendee🤦♀️ 10 yada 11 gun gecmis olcak yumurtlamanin ustunden
Ayisigi45 Karyakal benim 5 gun kaldi regla insallah olmayiz insallah gec dollenme olmustur bu ay cok umitliydim rahim filmi cekildigim icin ama bosa cikti sanirim
Karyakal Ayisigi45 bu ay rahim filimi cekmen avantaj arti yumurtlaman kan testiyle de net oldugu dogrulandi canim insallah var olsun da gec ciksin stres yapma hic emeklerini bosa cikarmasin Allahim insallah
Ayisigi45 Karyakal insalah csnim o kadar zor bi sey ki kimseye aratmasjn allah 3 yıldir kucagimiz bos kaldi allah daha fazla bekleyenlerin kucaginida bizimkinide doldursun tez zamanda insallah