Bende bugün adet olmam lazımdı olmadı inşallah olmazda bugün test yaptım bişey çıkmadı ama bütün belirtiler var göğüs ağrısı kasık ağrısı bel ağrısı başımda tuttu ve hep uykum geliyor aşırı halsiz hissediyorum kendimi bu dört gün içinde adet olmazsam inşallah bi daha test yapıcam hayırlısı olsun herkes için