Huser Kader95 28 Martta randevum var tam 15 haftalık olucaz o zaman öğreniriz diye düşünüyorum 😄 siz öğrendiniz mi?
SedaK07 Kizlar merhaba Ben de eylul annesiyim 13.haftamizdayiz. Gecen hafta ikili taramamiz yapildi.orta riskli çıktik.icim rahatlasin diyosan fetal dna yaptirabilirsin dedi doktorum.nedense garip bi rahatlik var icimde..siz de durumlar nasil ikili yaptıranlar var mi
Minikeller345 SedaK07 yani direk fetal mi yaptırsam diyorum bende ikili zaten riskli çıksada başka bişey yaptır diyorlar
Elly20 Merhabalarr, bende 12+5′teyim bugün💕 Çok şükür🙏🏻 Biz direk Nifty test yaptırdık 10. Haftada, sonuclarımız temiz geldi, cinsiyetimizi de öğrendk kız. Tüm anneler Hayırlı haberler alın insallah, güzel bebekler sağlıkla gelsin💫
Blond Biz de 12+3 tahminini doğum 14 Eylül gibi 11+0 özel hastane de cinsiyet öğrendik değişir mi bu konuda bilgisi olan var mı?
Ysmndnz Bende 12+3 benim kendi doktorum medilife hastanesinde ama ikili testi çapada yapmamı istedi orası tam kapsamlı oldugu ve riskli gebe oldugum için hem çapaya gidiyorum prof doktora hemde medilife ya gidiyorum düzenli olarak. Pazartesi günü medilifetaki doktorum cinsiyetini söyledi net görünüyor dedi🥰
Minikeller345 Ysmndnz merhaba çapaya gitmek için nasıl randevu alınıyor ve profa ayrı ücret ödeniyor mu
Efulimm2608 Canpolat Merhabalar ☺️Benimde doğum 8 eylül görünüyor bi sıkıntı çıkmazsa bende şuan 14+4 gösteryo cinsiyetnz belli mi acaba 🥰 Rabb’im hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻♥️
Babysharkdutdutdut Efulimm2608 yaa bizimde tahmini doğum tarifiz 8 Eylül🙈 cinsiyet için çok heyecanlıyım. Bir tane oğluşum var birde kızım olsun çok isterim ama nasip bakalım🥰
Canpolat Efulimm2608 gülüm yok ikili teste gittiğimde çok fazla hareketliydi hoca dedi oluşmuştur cinsiyeti ama ufaktır şimdi tahmin bile etmiyim dedi heveslenirsiniz sonra Farklı cinsiyet çıkar bi tuhaf olursunuz kafanız karışır birde çok hareketli net göremiyorum en iyisi 14 den sonra bakalım dedi bugün 14+1 gösteriyor 16+0 da gidicem tam 😀amin inşallah hayırlısıyla sağ Salim elimize alalım Allahım izniyle sizin belli oldu mu 😀
Esraa07 12+3 suan, dün kontrolüm vardı ikili tarama istedi doktorum kan verdim haftaya çıkıcak sonucumuz cinsiyetimize baktı henüz erken 14. 15.haftalarda bakalım tekrar dedi hayırlısı inşallah bütün hamişler sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏 🥰
Efulimm2608 Babysharkdutdutdut Ne güzel yaa😍 Aynen benimde 27 aylık bi oğluşum var bu 2.bebişte bende eşimde bi tane de kızımız olsun o duyguyu da tadalm istiyorz ama Rabbim den ilk dileğimiz sağlıklı ve sıhhatli olması tabiki🤲🏻🥰Doktorum da 12 haftalıkken kıza benzetti bakalım bi daha ki kontrolümzde tam kesinleşecek hayırlısı ile 🙏🏻♥️
Dilish Perikizi83 Kanamam olmuyor. Kanama alanım içeride sadece kahve renkte sarı akıntım oldu. Ultrasonda söylediler kanama alanım varmış akıntım ondanmış biraz düzeldi ama tam geçmedi ağrılarım devam ediyor. Benim gebeliğim ağrılı geçiyor ilkindede böyleydim.
Babysharkdutdutdut Efulimm2608 yaa insAllah Rabbim gönlümüze göre verir🥰 merveyildrm çok teşekkür ederim insAllah 🥰
Canpolat merveyildrm ne güzel aynıyız Rabbim sağlıkla elimize almayı nasip etsin dirayet versin bize 🤲🏻😘🥰
Pulika Bende eylül 25 den sonrası için tahmini bir oğlum var 5 yaş olacak birde kızım olsun istiyorım sağlıkla ve hayırlarla insallah 😊
Ilk_bebegmm99 Minikeller345 Ben doktorlar arasında çok kararsız kalmıştım en son derya hanıma gittim çok güler yüzlü tatlı dilli konuşkandı tekrar ona gitmeyi düşünüyorum
Suhedaa Minikeller345 kizimda Eylül sonu annesiydim ikinci gebeligim doktorun buna 13 ekim dedi bakalim kismet hayirlisi olsun 🤲🏻♥️ Birazcik erken dogarsa belki ayni gun dogum gunumuz olur benimki 8 ekim kizim 27 eylulde dogdu 2 bucuk yasinda suan
Gozde1909 Herkese saglıklı gunler dılerim bende eylül annesiyim😍😍cınsıyetımız henuz bellı olmadı 13+1 ıkılı test sonucumuz 1 gunde cıktı temız şükürler olsun Allah butun tatlış bebeklere saglık versin 🙏🙏🙏