11+3üz. Cumartesi gideceğiz kontrole. İkili, üçlü falan yaptırmayacağım aldırmayı düşünmediğim için, sadece ayrıntılıyı yaptırmayı düşünüyorum. Önceki iki hamileliğimde de öyle yapmıştık. Arada kasık ağrım oluyor, uyku hali devam, iştah fena, haricinde birşeyim yok çok şükür.