Dilish Perikizi83 Kanamam olmuyor. Kanama alanım içeride sadece kahve renkte sarı akıntım oldu. Ultrasonda söylediler kanama alanım varmış akıntım ondanmış biraz düzeldi ama tam geçmedi ağrılarım devam ediyor. Benim gebeliğim ağrılı geçiyor ilkindede böyleydim.
Suna21 Minikeller345 merhabaa 11+ 5 tahmini doğum 15 Eylül cinsiyetimizi çok merak ediyorum bende sizin gibi ❤️ 1 kızım var 2 gebeliğim ilkine göre kolay geçiyor ❤️🙏🏻
Efulimm2608 Sksjhsh Pek fazla yok aramızda 🙈 Rabb’imn sağlıcakla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah cinsiyet belli mi cnm senn🤗🌸
Melisa0002 Meltemsalhogl 12 haftada belde kasıkta ağrı oluyor, bende de oluyordu. Şuan 15+4 haftalığız, çok şükür. Doktor dediğine göre normal, yani o agrıların olması. Bebek büyüdükce bazı bölgeleri sıkıyor, o yüzden ağrılar oluyor. Dedi doktor
Michail Doktor bana erkek tahmininde bulundu ama yinede beklemem gerektiyini soyledi son model cihazla doplerle bakdi deyisirmi bilmiyorum sizde bakarmisiniz kizlar https://imgyukle.com/i/ED3Rvt
Sksjhsh Efulimm2608 Efulimm2608 cok sagol canım amin inşallah Vallah 14 hafta ken erkeğe benziyor dedi senin ?
Minikeller345 Ysmndnz merhaba çapaya gitmek için nasıl randevu alınıyor ve profa ayrı ücret ödeniyor mu
Ysmndnz Minikeller345 merhaba bizde çok uğraştık bir aracı bulduk ancak alabildik prf. Doktor için 365 tl para ödedim
Minikeller345 SedaK07 yani direk fetal mi yaptırsam diyorum bende ikili zaten riskli çıksada başka bişey yaptır diyorlar
Efulimm2608 Sksjhsh Benimde 11 haftalıkken kıza benziyo dedi cnm bi dahaki kontrolde belli olur tam dedi,bu perşembeye Randevu buldum inşallah bu sıkıntı çıkmazsa öğrencz cinsiyetini🥰Bi oğlum var 27 aylık buda gönlümüzden kız gecio hayırlısı 🤲🏻🌸
Dolunaybelinay Minikeller345 14+2 yiz Eylül 9 tahmini doğum. 2 li test yapmadım. Herşey ın hayırlısı olsun
Yaseminerki Bende Eylül annesiyim 13+1 tahmini doğum tarihim 17 Eylül 2 taramalı test var Çarşamba günü
Sksjhsh Efulimm2608 Hade hayırlısı inşallah benim de bir kızım var 😍29 aylık bizim kide erkeğe benziyor dedi