Haticecebrail evet 1.de araştırdık kan pihtilasmasi sadce iğne kullandım 2 gebelik te iğne ile durdu doz bile artırdık olmadı şaşırdı doktor bisey yok Başka cnki ikimizde de doktor değişim rahîm filminde dar çıktı rahîm ameliyat yaptı sonra gebe kalamadım 5 ay önemsemedi başka doktor buldum oda film çekil dedi gorcem a dan z ye herşeye bakıyor smear bile aldı temiz filmde rahîm de yapisiklik çıkmış sana ameliyatta bisi takılmadı mi ben spiral takiom yapışmasın die dedi yok dedim ameliyat yaptı 2 ay spiral durdu sonra çıkardı ocak ayinde hemem bağışıklık baskılayıcı serum başlattı yanına bisiler daha ekledi 8 tne ilacım vardı aşılama yapalım vakit kaybetme siz denemeyin dedi birleşme de sorun olupdur kötüler denk gelio demek dedi kalitesiz olanlar yani tm dedik aşılama oldum covit gbi yatak döşek hastalandım ve tutmadı zaten kendimde değildim hastalıktan düzeldim şükür de tutmadı işte kendimiz denedik ama adet oldum geçen gün nasip seurmlara devam dedielr birde işlemler beni mahvet miş rahim cok incelmiş dedi ilaç verdi ama tutmadı demek multivitamin aspirin ve seruma devam gebe kalınca başka şeyler daha eklicek rahîm bebegi atmasın die haplar başka bir serum daha eklicekmis onları kullanınca ilerlemiş ona gelen kişilerin hep burda bilen çok kişi var bunlari ve yine iğneye devam etcem