Bende 4 yıl bekledim ikimizde de problem yoktu sadece bende çikolata kisti vardı sonra yazın tatile gittik artık istemiyoruz dedik bol bol yüzdüm bu arada sadece aslan pençesi ve soğan suyu kaynatıp içtim sonra kendiliğinden geldi mucizem şu an 33 haftalık doğuma az kaldı dua edin bana sağlıkla kucağıma alayım isteyen hak eden herkese de nasip olur inşallah hergün dua ediyorum