Pijamaskeliler Briahll ah ah sorma o korku zaten nasıl gtcek bilmiyorum doktorda beklerken bile el ayak titremeye kalp hizli atmaya baslio nasil 9 ay geçicek keşke rüyaya dalsak uyanınca doğum yapmış olsak 🙄
Briahll Pijamaskeliler aynen öyle valla ya. Hayırlısı ile en kısa zamanda sağlıkla sıhhatle nasip olur inşallah hepimize
999zzz Fatmayilmaz_2311 bence zaman kaybetmeyin tüp bebek deneyin tıbbın her imkanından faydalanın çaba bizden taktir Allahtan
Busra_sumbul Fatmayilmaz_2311 canım hiç üzülme sadece tevekkül et brnimde 5 yıldır olmuyodu hiç bi sorunumuz yoktu sadece stresten olmuyodu hrp dua edyoduk ama hiç isyan etmedim hep Rabbim doğru zamanı brklyo biliyotum diyodum Rabbim ol dersen olur olde oluversin diyofum namazlarımda.. 5 yıl sonra ev aşfık i.ine yerleştim düzenimi kurdum 1 ay geçti evlilik yıl dönümüme yani 6.yılımıza 2 gün kala 5 haftalk hamile oldgumu öğrendim hiç ams hiç beklrmyodum adetim geçmişti ama iltahap falanvar dyodum ama Rabbim mucizemi yerleştirmiş karnıma hamdolsun .. demem oki dua etmrkten hayrlısını istemekten sakn vazgeçme Rabbim sizede isteyen herkesede nasip etsin inşaAllahhh.
Fatmayilmaz_2311 Busra_sumbul teşekkür ederim canım çok sevindim senin için Rabbım bana da nasip eder inşallah 🥰
ikimelekannesii22 Fatmayilmaz_2311 canım ismi azam duası var cübbeli ahmet hoca youtubeye yaz cıkar onu oku ben okudum hamile kaldım bolbol dua et 1 sene benimde olmadı doktora gittim care olmadı dualara sığındım oldu şükür insallah tez zmanda hamile kalırsın🤲🏻
Merveyoldas13 Briahll ne kadar sürede çıkar dediler acaba ? Bende haftaici yapcam da 3 kere hamile kaldım tutunamadan düştü
Briahll Merveyoldas13 5-6 ay sonra çıkar dediler bize . Eşim Kasım’da ben Aralık’ta yaptırdım bekliyoruz bakalım . Pıhtılaşma testi yapıldı mı peki size ?
Briahll Merveyoldas13 pıhtılaşma testi aynı gün çıkıyor ama eşinle beraber ayrıca tıbbi genetik bölümüne gidip ikinize de genetik test yapıyorlar o 5 6 ayda çıkıyor
Somerkadir4 Fatmayilmaz_2311 ben ikinci bebeğimi 1 sene sene bekledim Allah’ın izniyle soğan suyunu yaptım ve ikinci ay hamile kaldım 🤲🏻belki denk geldi bilmiyorum ama herşey Rabbimin elinde stres yapma sadece💕
Cutemomy Fatmayilmaz_2311 bende aynı durumdayim. Dr mfk denicem. Baya çok kişi ürünler ve yöntem sayesinde yıllar sonra hamile kalmış.
Busra156 Fatmayilmaz_2311 Soğan bir bak suyla cezvede kaynat ılıt iç yumurtalıkların yavaştır çookk iyi geliyo ben ilk ay da hamile kaldm dene derim adetin bittikten sonra basla 15 gün iç dene derim üzülme rabbim sanada nasıp etsin inşallah
Ayyccaa Rabbimin hikmetinden sual olmaz ama bir yanda istenmeyen gebelik yaşayanlar bir yanda bebek hasreti çekenler Rabbim gönlünce evlat versin inşallah Bence tedaviyi bırakmayın Düşük yapan hanımlar kan pıhtılaşma sorunu olup olmadığını araştırın
Haticecebrail Briahll şimdi tekrardan hamileyim onceki 4000 likti kalbi durdu bebegimin.Simdi 6000 lik kullaniyorum cok sukur bebegim iyi.
Briahll Haticecebrail bende 4000 lık kullanırken kalbi durmuştu . Dozu yetersiz geldi demekki . Hayırlısı ile kucağınıza alırsınız inşallah🌸