Hatice94 58Vildan Bende tam yazmak için girdim senin yazdığını gördüm canım akşam üzeri 4 te içtim karışımı şu an 15 dk bir giren sancılarım var 17.30 dan beri ve git gide şiddetleniyor sanırım doğurucam bu defa 🙈🙏🏼
Hatice94 58Vildan Evet canım anlattığımı yaptım 30 ml hint yağı bir su bardağı badem bir su bardağı kayısı suyu bir şişe soda bu kadar
Besyocu Hatice94 iyi aksamlar sanci baslamasi icin mi yaptiniz tam ölçü yazmaniz mumkun mu benimde 41+0 😣
58Vildan Besyocu biraz yukarda var canım tarif arkadaşın sancı sıklığı düşmüş baya yazabileceğini sanmıyorum
58Vildan Besyocu hastaneye gitti sanırım canım en son sancıları 6 dk da bir geliyordu sesi çıkmadı büyük ihtimalle doğuma gitti
Hatice94 Doğurdum kızlar vallahi herkes maşallah desin hemde çok kolay doğurdum hastaneye 21.30 da girdim 01.15 te bebek doğdu ☺️🙏🏼