Emy keyfimizden acele etmiyoruz heralde 😑 şu doktorlar niye anlamıyor bizi anlıyoruz ne kadar çok kalırsa o kadar iyi ama artık elişimini tamamladı bi kilo için niye bekleyelim haftalarca 😔 yürüyemiyoruz belimiz agrıyo evinizin işine yetişemiyoruz Tabiki şok şükürler olsun Rabbime bize bu günleri gözterdi ama gerçekten hamilelikte son zamanlar çok çok zor