Busra221 Bsk30 Merhaba fatma hanımda normal doğum mu yapıcaksınız bende o doktora gidiyorum memnun musunuz
58Vildan Bsk30 ne kadar çok durursa o kadar iyi canım bu postu 2 yıl önce açmıştım bebeğim 20 aylık oldu ilk günden beri çok güçlü becerileri çok iyi ben 40+5 te doğum yapmıştım inşallah 2. Bebeğim de o haftalarda doğar bol bol sağlıklı beslen 🙏
Esma90 Hilalekcik benimde dönmedi bebiş ama şuan 36+3 üm doktorum 38+4 e sezeryan randevusunu verdi 🙄🤔 sizinkisi bekliyor benmki neden beklemiyor acep 2 hafta önden gidiyor bebek acaba ondan mı?
Cemre-D Bizde aynı şekilde 41+2 hafta içi doktorumuz 2 günde bir çağırdı 3 kez nst+tuşe yaptı fakat ne sancı ne de açılma var Pazartesi sabah yine gideceğiz eğer açılma yoksa sezeryan dedi 😑
58Vildan Cemre-D canım yukarıda ki tarifi sende yap iç istersen bu 2018 in postu ama o dönem doktoruna sorup içenler de olmuştu birinciye etki etmezse ikinciyi de iç