Hatice94 58Vildan Ay valla şimdiden heyecan yaptım bu gece güzel bir uyku çekip yarın yapıcam bunu inşallah☺️
58Vildan Hatice94 canım bu arada meyve suyuna da sirek damlatıp içebiliyor muşsun internete öyle yazmışlar hadi güzel haberlerini bekliyoruz benim eşim saçmalama dedi kestirdi attı ama alırım ben yarın sanırım 😂😂
Mseyyide Biz de 39.haftalık olduk gık yok açılma var sancı yok ahh oğlum ahh özledim seni diyorum gel diyorum artık. 🤣🤣 gelmeye niyeti yok gibi
58Vildan Mseyyide Gelmez anacum bunlar 😂😂 havalardan bunalıma mı girdiler gerçi bunalım yerine keşke kanala girmeyi deneseler 😂😂😂 açılman kaç cm miş benim bakmadı uyuz ebeler 😂😂
Hatice94 58Vildan Benimki de mırın kırın etti bişey olur falan diye ama bende yapıcam kesin kararım dedim inşallah güzel haberler verebilirim🙏🏼
58Vildan Hatice94 çok heyecanlandım ya nedense bide bugün eczaneye girdim gözüme bi yağ takıldı uzun uzun baktım internete hint yağı yazınca bugün gördüğüm yağ oldugunu farkettim acaba bu bi işaret miydi kafamda deli sorular 😂😂😂
Hatice94 58Vildan Bende diğer malzemeleri aldım eşim hint yağını alıp getirecek yarın sabah kalkıp evimi temizleyip bir kaç parça ütüm var onları yapıp içicem bakalım nedense bende çok umutluyum sanki olacak gibi☺️
Elfidam 35.haftadayim. İnsallah sizin haftalara ulasabilmek nasip olur bana da 🙏 Saglicakla kucagimiza alalim bebeklerimizi insallah 😊
58Vildan Elfidam amin canım çok hızlı geçiyor az kalmış seninkiside Allah sağlıkla kucağınıza alabilmeyi nasip etsin ☺️
58Vildan Mseyyide ah canım benim ya benim nişan 10 gün önce geldi hiç açılma var mı bakmadılar devlete gidiyorum sancı anında bakıcaklar sanırım hayırlısı olsun hakkımızda
Emy Bizde 38+6 yız yarın 39 bitcek gelen giden yok yalancı sancılar oluo ama etrafımdaki herkes doğurdu bi ben kaldım vala
58Vildan Emy hiç sorma canım benden 2 hafta önde olan arkadaşımın bebeği doğdu kırkı bile çıktı biz hala beklemedeyiz 😣
Emy 58Vildan doktor bana acele ediyorsun daha zamanı var git keyfine bak dedi valla bizde beklıyoruz nst de de sancı falan cıkmadı doktor bugun çıkmadı yarın cıkar bilemeyiz her an olabılır normal dogum bu dedı
Hatice94 58Vildan Bu gece uyuyup dinlenmek istiyorum kaç gecedir hiç uyuyamadım yoksa bu akşam yapardım ☺️
Nurevrenli 58Vildan 39+3 Ne açılma var ne sancısı 🙄 çatı muayenesi oldum bugün bide ne biçim bişidi o öyle ya 🙄 tekrar gerek kalmadan doğar İnşaAllah
58Vildan Nurevrenli canım normal doğumda korkutmak gibi olmasın ama sürekli bakıyolar ama korkma kasma kendini
58Vildan Hatice94 aynen canım dinç ol bugün eşimi ikna ettim yarın alıcaz 🙈 bol bol yemek ye kendini topla