Hatice94 58Vildan 41 haftanın dolmasını bekliyorum genelde dedi inşallah o kadar beklemek zorunda kalmayız çünkü kilo alıyor durdukça ve doğum zorlaşacak.
Hatice94 58Vildan Canım ben üniversite hastanesinde profesöre gidiyorum muayeneleri ücretli oluyor doktorumu da çok güveniyorum ama bebeğin kilosundan ötürü sezaryen olmaktan korkuyorum.
Esma5825 58Vildan evet ya biz heyecanla bekleyelim onlar nazlansın 😆 2 hafta daha bekleyeceğiz gelmezse suni sancı verilecekmiş 🙈
Sabriyee Esma5825 Fatmanur123nrt Bende Konya’da yaşıyorum. Özele gidiyorum ama doğum ücreti bizi aşacak. Şehir hastanesi mi tıp fakültesi mi çok kararsızım birde 32. haftadayım doktor kabul edecek mi o sorun var. İlgi alaka iyi miydi Şehir hastanesinde
Mry_drya Bizde 39+4 olduk hala ses yok evde sürekli iş yapıyorum yürüyüş banamısın demiyo hanfendi 😂😂
58Vildan Mry_drya Ay canım benden demesi bana 9 gün bi enerji geldi yapmadıgım iş yürüyüş kalmadı enerjim gitti agrılarım başladı şuan yerimden kalkamıyorum çok yorma kendini
Hatice94 58Vildan Dün kontrolüm vardı 3758 gr olmuş boyu da 53 cm artık içime sığmıyor ayakları ağzımdan çıkacak siye korkuyorum😂😂
Prensesininannesi 58Vildan 😂😂😂 Bende kızım bugun olmadı yarın gel hadi diye diye bitirdim artık dayanamaıyorum 😂😍
58Vildan MuhammetBirinci ay yine cuma günü iyi demişler sana 😅 bide 40 haftayı geçtikten sonra normal zor diyen insancıklar yüzünden paikolojim darma duman
58Vildan Prensesininannesi Pis kandırıkçılar 😂😂😂 benden 2 hafta önde olan arkadaşım doğurdu çocuğunun kırkı bile çıktı 😂😂 çok özeniyorum çooookkkl
Prensesininannesi 58Vildan 😂😂 tv de doğranlr benden sonra genelik haberi diye duyurdular onlar cinsiyet öğrenmeden öğrendik bi anda hepsi doğurdu 🤣
esma_k 40+3 deyiz oğluşla. Ne sancı ne nişan hiçbi belirtimiz yok malesef. Beklemedeyiz. İnsan tedirgin oluyo. Ne zamana kadar bekleniyo acaba? Tehlikesi olur mu ki böyle. 2 günde bi kontrole gidiyoruz ama gitmediğin bi günde aksilik olursa diye korkuyo insan.
58Vildan esma_k beni her gün çağırıyolar canım dünkü doktor iki gün sonra dedi getçi ama her gün gitmek daha iyi
Mjhcrgmc 39+4 olduk eğer kendi gelmezse 40+2 de doğumu başlatcaklar bakalım bende 41 i bekleyemem dedim
58Vildan Mjhcrgmc iyi demişsin canım bazen bende gidiyim özele başlatsınlar diyorum ama az daha sabır ne kaldı şunun şurasında