bbnngg ben kendi dolabımda yer açıp yerleştirdim eşyaları gelene kadar siz de öyle yapabilirsiniz aslında. Bebişlerin kıyafetleri küçük ama inanın 4 kez makine çalıştı ve kuruması 2 şer gün, ütüleme deseniz o da sürecek biraz :) ne kadar erken o kadar iyi