bbnngg Her şeye 30. Haftada başladım ben ve temizliği de yaptım yeni bitti sayılır, sadece bir tane dolap içim kaldı. Valla yaptığıma da şükrediyorum çünkü gerçekten son haftalara yaklaştıkça insan ağırlaşıyor. Çatı kemiği ağrısı ve göbeklenmenin verdiği ağırlıkla çabuk yoruluyor, kaliteli uyku uyuyamıyor ve zorlanıyor gün içerisinde haliyle insan. Yavaş yavaş her gün bir işimi hallettim. Bir gün mutfak dolaplarında önce üsttekileri boşalttım temizledim. Ertesi gün alttakileri vs şeklinde gittim. Bir anda her şeyi yapayım derseniz fazla yorulursunuz. Parçalara bölün. Ben zaten kedim olduğundan her gün rutin evi bi süpürüyordum ve robot süpürge çalıştırıyordum. O yüzden çok zor olmadı temizlik sadece dolap içlerinde çok az toz olmuş o kadar.