bbnngg bende 29+4 haftalık ikiz gebeyim. Son iki haftadır iyice ağırlaştığımı hissediyorum. Çok kilo da almadım ama göbeğim hızlı büyüyor. Ayakta azıcık dursam belim çok ağrıyor. Geceleri uyumak, dönmek çok zor. Bebeklerim iyi olsun da ben dayanırım ne yapalım. Sadece şimdiden böyleyken bir kaç hafta sonra nasıl olacağım bu beni biraz endişelendiriyor 😌