31+2 haftalık hamileyim. Artık gitgide ağırlaştığımı hissediyorum. Sanki vücudum ağrıyo gibi. Midem de değişik olmaya başladı ne ağrıyo ne yanıyo ne bulanıyo tarif edemediğim değişik bişey. Geceleri uyuyamamaya başladım. Gitgide zorlanmaya başladım sanırım ama daha nerdeyse 2 ayım var. Sizde durumlar nasıl?