heleninannesi06 yaşıyorum ve bu yüzden şu an hastanedeyim. 😄normalde 37. Haftadayım. Bebeğin başı 39-40 görünüyor. Daha fazla büyümesin de normal doğum şansımı deneyeyim diye doktorumla ortak karar alıp doğum için yatışım yapıldı sabah. ☺️Dualarınızı bekliyorum.