Anneoluyorummmm heleninannesi06 Bana doktorum gelişimi iyi ilerlediği için demişti bir problemin olmadığını söyledi sadece normal doğum olmaz dedi o kadar..
iremss heleninannesi06 bi problem olmuyo anca 39-40 hafta olup hala önde ise normal doğuma çekimser yaklaşabilir doktornz
eksi_elma heleninannesi06 30. Hafta da gittiğimde banada kafası 2 hafta önde dedi.. o an başka seylerde söyleyince arka arkaya soramadm da sıkıntılı bir durum mu. 1 haftadır içim içimi yiyor 32. Haftada yanı haftaya tekrar kontrolüm var o zamn konusucam
Fnen heleninannesi06 benim 28. Haftadan beri önde kafası 2 haftadan 3 haftaya çıktı fark. Şimdi 36+21inde şu an için normal doğuma engel vs gibisinden bir şey konuşmadı. Erkek bebeklerinde olabilir dedi. Yine net bir şey söylemek için haftaya çatı muayenesini bekliyoruz
Eflinbebis Bana da şimdi ye kadar gttigim hastane kafası büyük derdi.. bugün gittiğim hastane de karnı büyük dedi anlam veremedim ne gibi sorun olur ki büyüklüğü 🙄
heleninannesi06 Eflinbebis vallahi bilmiyorum ne yazık ki her gittiğim yer benimde farklı şeyler söylüyor 🤦🏼♀️
heleninannesi06 eksi_elma bizimde nerdeyse 3 hafta önde yani olk kez gittiğim bir doktordu bende bilmiyorum inanın ondan yazdım malum doktorlar jemen can sıkıyor
cahillesohbetikestim eksi_elma hiç canını sıkma canım bir ara bizim de kafamız 10 gün hatta iki hafta öndeydi ama daha sonra bir haftaya düştü doktorumuz da erkek bebeklerde genelde bir hafta büyük oluyor zaten dedi 🥰
heleninannesi06 Anneoluyorummmm ya benim kızımın sağ bobreginde birden fazla kist var şuan birkaç doktor gezip duruyorum bu son gittiğim doktor uyumsuz filan garip garip konuştu üstüne böbrek durumu olunca inanılmaz canım sıkıldı
eksi_elma heleninannesi06 evet gerçekten öyle her gittiğimiz de üzülmemiz için başka bir sebep. Hiç bişey olmaz insallah Allah’ın izniyle sağlıkla alırız kucağımıza.
ipekveannesi heleninannesi06 benim kızımda da vardı doğduktan sonra düzenli kontrole çağrıldık. Ultrason muayenesi yapıldı her seferinde 5-6 aylıkken tamamiyle geçmişti. Bizimki 5 cm civarındaydı. Doktor bol bol emzirmemi ve gerekirse su vermemi dahi söyledi.
heleninannesi06 Anneoluyorummmm inşallah bakalım doktor gezip duruyorum inşallah önemli olmaz geçer gider 🙏
heleninannesi06 ipekveannesi birden fazla miydi kist tanı olarak ne denilmişti o zaman şuan polikistik böbrek deniyor bana 3 4 tane var sanırım şuan en büyüğü 2 olarak ölçüldü valla zehir oldu şu süreç güzel şeyler duymaya ihtiyacım var
heleninannesi06 Fnen doğum şekli hiç önemli değil vallahi sağlıkla gelsinler nasıl isterlerse öyle gelsinler ,🥺🙏