Pinkk @Kzn doğum şekliniz normal mi sezaryen mi oldu acaba ? Ben de şu an 37+1deyim ancak baş ve karın cevresi 40 ile uyumluymus doktor ısrarla sezaryen olur dedi, mecbur kabul ettim
Kzn Pinkk fıtık sebebi ile sezeryan oldum ama ben normal olamayacak büyüklükte görmüyorum ben gözle görülür Bi büyüklük yok kilosu 3 bucuktu