Patito__ Mhtpp bnm sdce decavit ictigimde bir kac saat bas agrim oluyor onun disinda pek yok cok skur
HasretEmre silakabadayi haftaya çarşamba Allah izin verirse ilk erkeğe sonra kıza benzettiler bakalım hayırlısı 😊
Denizliche Leyla1995 15+3 teyim nasipse kızımız olacak ,çok şükür şişkinlik dışında bir sorunum yok 🙏 hatta niye benim hiç bulantım kusmam olması diye şaşırıyorum çünkü hamilelik öncesi gastrit ve ülser tedavisi görüyordum zorlayacak beni düşünürken çok şükür hicbisey olmadı şimdiye dek ( burada popomu kasiyorum😁)
Denizliche Gizem1504 dedim ya hastalıkların yüzünden çok korkardim doktora sordum daha ne istiyorsunuz dedi 😬😊
Rdvanaysem Leyla1995 15+1 olduk bizde çok şükür problem Yok sağlıklı bir şekilde gidiyor ve ilk tekmelemeleri başladı ama çok hafif
Denizliche Rdvanaysem yaaa nasıl oluyor peki bende de ara ara biseyleri oluyor ama tanımlayamiyorum bende 15teyim
Neffise Elift ben de öyle yaa hiç anlamıyorum hamile olduğumu koşturuyorum iş yapıyorum normal hayatıma devam ediyorum ancak gün sonuna doğru kasıklarım hafif sızlıyo tamam artık diyorum oturmam lazım
Rdvanaysem Denizliche çok küçük atmalar çok hafif olduğu için çok nadir hissediyorum doktora sorduğumda tekme atıyordur çok hareketliymiş oğlum 😍
Lale19 Leyla1995 15 +3 deyim suan ilk aylarım çok kötü geçti yemek yiyemedim çok şükür şuan çok iyiyim benle beraber kızım da çok iyi . Sizin nasıl peki
Leyla1995 Lale19 bende iyiyim cok sukur bulantilarim oluyor ara ara, bas agrilarim oluyor bide surekli uyumak istiyorum ne guzel cinsiyetini ogrenmissin, ben hala bilmiyorum yarin doktora gidicem insallah bende ogrenirim🙏🏻☺️
Swraksya 15+6yım yarın artık 16.haftaya geçiyoruz miniğimle😍 bu aralar acayip kasık ağrılarım oluyor geceleri rahat yatamıyorum artık bu bitek bende mi var bilmiyorum sanırım büyüyoruz ondan 🙈18.haftamızda doktor kntrolümğz var artık cinsiyetini öğreniriz inşallah
Patito__ Swraksya bende 14+2 yim ve uc gundur falan bende de kasik agrisi basladi genisliyor sanki bacak aram yani bebekler buyuyor ondan ve programn yazdigina gore 14. Haftadn sonraki bir ay bebek cok hizli buyuyecekmis
Swraksya Patito__ bende öyle düşündüm ara ara sızlamalar oluyor bide ani kalkma falan yapamıyorum baş dönmesi falan gayet normal sanırım hayırlısıyla büyüsün de sağlıkla doğsun inşallah bebişlerimiz 😍😍
Patito__ Swraksya normal cnm hatta guzel bile sonucta gelisme oluyor ki hu agrilar olusuyor insallah saglikla gelsinler 💙
Lale19 Leyla1995 yavrularımız sağlıklı sıhhatli olsun da bunlar gelip geçici şeyeler. Benim cinsiyet belli ama 20 haftada daha net oluyormus . Kızım diyorum ama dr 1 ay sonra net söylerim dedi. Bu haftalarda bazen karışıklık olabiliyormuş. Ama inşallah sen de net birşey söyler
HasretEmre Hakkaten sizlerde de kasıkta ve belde adet olacak gibi ağrılar oluyor mu bazen öyle ağrıyor ki dizlerime kadar vuruyor
GamzeBalcDemircan Bizde 15+2 deyiz benimde 2. Oğlum olcak bulantım hiç olmadı ama halsizliğim var ve akşamları şişkinliğim çok ve karnım çok erken çıktı bende hafiften hissediyorum hareketlerini