Leyla1995 15+3 teyim nasipse kızımız olacak ,çok şükür şişkinlik dışında bir sorunum yok 🙏 hatta niye benim hiç bulantım kusmam olması diye şaşırıyorum çünkü hamilelik öncesi gastrit ve ülser tedavisi görüyordum zorlayacak beni düşünürken çok şükür hicbisey olmadı şimdiye dek ( burada popomu kasiyorum😁)