Barlas_mom benm ikinci sezeryanım olacak ama ilk çocugum erken doğdugu için emme refleksi tam gelşmemşti yani emmedi. Emzirme konusunda ilk olacak bu bebegm ilkine göre biraz daha tecrübelym mama verlse bile biberonla verlmesne karşıym emene kadar. Çok kötü olmuş sizin için yasadgnız çok doğum yapan arkadasm oldu orda kimse öyle bir sorun yaşamams size ilgisiz olanlar denk gelmş sanırım hatta hemşireleri baya övdüler bana şaşrdm açıkcası suan. Önemli olan sağlıkla kavuştunuz bebeğinize. Benm iknci sezeryan dye daha çok korkuyorum ilk yerden kesecek dye cerrahisi iyi.bir doktor aradım hep. İnşallah rahat atlatırım süreci. Sondayı çıkarırken acıdımı acab