Barlas_mom benm ilk doğumda hemen geldi süt tabi damla damla az geliyor ama geldi kızım emmedi asla doğdugu andns beri ozaman hemşireler çok uğrastı ama emmedi. Sağarsk biberonla vermştk kan şekeri düşüyor gibi olumca mama vermslerdi. Ama bunda direk emzirmeye odaklanacagm haftasnda doğacak inşallsh beni zorlamadan emer meme ucum küçük emzirme yapmadgm için malesef