Princessmami Doğumum olacak sezeryan. Amaa burda çok kötü şeyler duydum o yüzden doktor önerisi istiyorum arkadaşlar. Şimdilik batı hastanesi Cihan Bademkırana gidiyorum
Gnysrp Princessmami Memorialde burhan hocaya gidiyorum. 36 haftadayız cumartesi kontrol vardı nst girdim bebeğin kalp atışları azdı doktorum hemen çikolata yiyip tekrarlamamı söyledi aynı çıkarsa yatışımın yapılacağını söyledi. Mesaisi bitmesine rağmen nst sonucumu bekleyip nst odasına geldi birebir baktı ilgilendi ben çok memnunum 2 ablam ve 1 arkadaşım orda doğum yaptı bi sıkıntı yaşamadı .
Ozlemyvz Princessmami benim tamamlayıcı sağlık sigortam var ücret ödemiyorum muayenelere o yüzden bilmiyorum canım
Jadeksc Princessmami Ne duydunuz acaba? ben de batı hastanesi- Melike hanima gidiyorum ama iyi veya kötü hiçbir duyumum yok 🤷♀️
Cidoliko Gnysrp benim bu hafta kesinleşecek ama nisanın ilk günleri muhtemelen.sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏼