bebek- momm12_ çok iyi hazırlanmaya başladım sonra zor bir hamilelik geçirdim baş agrısı gilan ara verdim sonra durdu şimdide diyorum sadece tyt ye gireceksin matematik yapamayacaksın sadece türkçe sos yapacam o da düşük bir puana tekamül ediyor seneye daha sıkı çalışırsın diyorum (her sene böyle diyorum bir problem çıkıyor)
momm12_ bebek- yani hayat ertelemeye gelmıyor bende bu sene kpss calısmaya basladım yanı aklımda bebıs yoktu bıle ama bı baktım hamıleyım somra dedım hersey nasbıyle gelır devam et benımde hamılelıgım cok sıkımtılı gecıyo doktor dınlenmemı soyluyo ama oturdugum yerden calısıyorum diğer senenın sana ne getırecegını bılemezsın bu sahsı dusuncem ama yınede senı en ıyı sen bılırsın
nmtock41 bebek- sözelin nasıl bilmiyorum ama kesinlikle ya sağlık ya öğretmenlik kadın için çok güzel meslekler yani türkçe tarih vs çok da yüksek puanlı olmayan bölümler ben yapmak isterdim
bebek- nmtock41 işte onlar 4 yıllık bölümler ben iki yıllık tercih edecegim için 2 yıllıktada pek bir bölüm yok bence benim iş yine bu yılda kalır:))
bebek- yaseminyaldiz valla sanki kalacak gibi daha şimdiden gidip kayıt yaptırmaya agrım var diye gidemiyorsam sınavda dogururum artık 😂
nmtock41 bebek- iş güvenliği , adalet , muhasebe , büro yönetimi bunlar da güzel olabilir benden sana tavsiye kpss ben de hazırlanıyorum en iyisi memur olabilmek
_tulayb26 bebek- her şeyi geçtim bu dönemde benimle birlikte bebeğim de strese girecekti buna hakkım yok diye düşünüyorum ben en azından sizin de hakkınızda hayırlısı olsun seneyr kadar daha iyi hazırlanırız kız 😂😂
Advy26 bebek- her ihtimale karşı kayıt yaptırırım o günkü duruma göre de karar veririm iyi hissediyorsam sınava girerdim
bebek- Advy26 ben yıllar önce girdiğim için internet üzerinden kabul olmadı fotoğraf güncellemesi yapmam lazımmış okula gidip
Contesanne bebek- ben 28 yaşındaydım bunları yaptığımda tabi şimdi 33 oldum 😌sınava kaydınızı yaptırıp kısmet deyin bence.bir de bebek doğduktan sonra çalışmak haliyle daha zor oluyor.şimdi hazır hamileyken çalışma fırsatınız da olur
bebek- Contesanne benim şimdiki yaşımdaymışsınız:) sınavlar filan sizinki çok zor olmalı o zamanın şartlarıyla pilotsunuz yani havalı bi meslek wuww:)
Hamisssss bebek- bende 25 haftalık gebeyim sınavdan 7 gün önce sezeryan olucam, doktorum tek sıkıntın göğüslerinden akan süt olur belki bu yüzden odak sıkıntısı yaşarsın onun harici bi sorun olmaz dedi 😂😂bende kayıt yaptırdım 🤗