bebek- bende aynı durumdayim canım yeni liseden mezun oldum tyt kayıtları yarın son benimde eşim agirlasirsin diyor bu sene kalsın diyor doğumum temmuz başı gözüküyor bende bilemedim bu sene kalsın dedim bebeğimle ilgilenim yaşım 22 geç değil tabi senin şartlar nasıl bilmiyorum senin kararın hakkind hayırlısı