bebek- ben de açık öğretim okuyorum son dönemim kayıt yaptırdım artık bitirmek ve bebeğim biraz toparladıktan sonra çalışmak istiyorum. Sınav tarihi 6 Nisan benim doğumum da kırk hafta tamamlanırsa 12 13 Nisan oluyo. Yani sınav günü bile doğum olabilir ya da sınavdan birkaç gün önce ama ben bu riski göze alıp kaydımı yaptırdım bir senem daha gitmesin diye. İnşallah sınavdan önce ya da sonra olur doğum diye dua ediyorum şuan 🙈🙈