Zehraaaaaaaaaaa Kumsallina95 😔 bende öyleyim şuan. İnşallah sizin ki gibi geçer benimde. Dua edin benim içinde 😐
Arzu_94 Zehraaaaaaaaaaa hiiççç korkma korkudan stresten şekerim 200 e yükselmişti boşuna korkmuşum çok rahatmış ya spinal mükemmel bence ben çok mutluyum iyi ki sezeryan olmuşum
Kumsallina95 Renasumut yok canım bende sıfır his gaz sancısı vardı oda çıkınca sanki yok gibi 3.gun her işimi kendim yaptım hiç yatmadım
Selin12- Civcivvmomss ben cam sakura şehir hastanesinde sezeryan ile doğum yaptım orada kendileri veriyo varis çorabıni
Leyla0904 Kumsallina95 ay maşallah. Benimde aklım çıkıyor 24 marta randevum var. O bele yapılan iğne uykularımı kaçırıyo.
Renasumut Leyla0904 onu hissetmiyorsunuz bile elinize yapılan damar yolu ignesi bile daha cok agrıyor
Pelinnil Zehraaaaaaaaaaa kesınlıkle öyle bütün talihsizlikler beni buldu epidural iğne oldum ama baş ağrısından ayaga kalkamadım cok agrıdı basım o iğneyi yapan doktor acemiydi on kere soktu iğneyi belime
Zehraaaaaaaaaaa Pelinnil bende bugun anesteZi işlemleri için gittim orda bile gözlerim dolmaya başladı. 🙃 dünden beri stres içindeyim. Ağrı pompası diye bişey varmış bi bilginiz var mı ondan
Zehraaaaaaaaaaa Bhr1 vallahi ben herseydeb korkmaya başladım bi anda. Ağrı pompasımı istesem diye düşünüyorum normal yapılan ağrı kesicilerden farkını bilmiyorum ama gerek var mı diyorum
Zehraaaaaaaaaaa Bhr1 ben duydum da bilmiyorum elinde bi düğme varmış galiba ağrın geldikçe basıyormuşsun😀
Zehraaaaaaaaaaa Renasumut kesilme anını hissediyor musunuz peki :) sonra hissedilen ağrılar nasıl oluyor😐
Renasumut Zehraaaaaaaaaaa yok onu dA hissetmiyorsunuz bi baktım bebek ağlıyor ellerinde☺️Ne çabuk dedim hatta☺️
Ece2834 Kızlar bişey sorcam bende bel fıtığı cıktı kalcam ma çok vuruyor ayakta durunca çok vuruyor normel doğum olur mu bel fıtığı olanda
Pelinnil Ece2834 bir arkdas vardı bel fıtıgı oldıgı için sezeryan olmustu ama o zaten normal olmak istemıyordu bilerek kagıt falan almıstı bel fıtıgı olduğuna dair