Zehraaaaaaaaaaa bende senin gibiydim inan 3 gün kala korkudan uyuyamıyordum ama bosunaymis hiç korktuğum gibi bişey yokmuş adam demese bitti uzanabilirsin o derece anlamadım spinal iğnesini çok rahatmis vala keşke ilkindede spinal olsaymisim çünkü rahat hareket edebiliyorum işlerimi kendim yapıyorum bebeğimle ilgilenebiliyorrum sıfır ağrı hiç his yok sezeryan olmamış gibiyim 😊 Rabbim senin doğumunuda kolay etsin canım ,🙏