Kızlar peki sezeryen sonrası 48 saat mi tutuyorlar 24 saat mi ben ilkini devlette olmuştum 48saat mecburi kalacaksınız dediler bu sefer özele gidiyorum ertesi gün taburcu ederim dedi sizlerin nasıl oldu çünkü hastane de olduğum sürece belli aralıklarla ağrı kesici yapıyorlardı e şimdi eve gelince yapılmayacak ağrı çok olur mu acaba