alparslanin_annesi Hayır epidural normal doğum Yani halk arasında prenses doğum demek. Yine belden iğne vuruyorsunuz ama sadece sancı hissiniz kayboluyor anesteziyi sezaryen kadar vermiyorlar dokunma vs herşeyi hissediyorsunuz sadece sancılarınız kayboluyor. Ikınma vs herşeyi de hissediyorsunuz. Ben doğumdan sonra kalkıp tuvalete gidip ondan sonra üzerimi bile giyindim. Hatta avantajı doğumdan sonra o gece çok rahat uyursunuz dikiş ağrısı yada herhangi bir Ağrı’da hissetmeden çok güzel dinlenirsiniz. Araştırın isterseniz aklında bulunsun hem.