alparslanin_annesi 30 olduk ve zaman daraldıkça beni de doğum korkusu basmaya başladı sakinlestirme sırası sizde 🥲
Ozlem2206 alparslanin_annesi o haftalardaki doğum korkusu 36dan sonra ağrılar yüzünden doğursamda rahatlasama dönüyor merak etme ama inşallah sen rahat geçirirsin tabi😅🤷🏻♀️
Neziya12 alparslanin_annesi kafaya ne kadar takarsanız daha çok korkarsınız o kadar korkacak birşey yok hiç
miyopmom alparslanin_annesi benim Allahin izniyle ikinci dogumum olucak ama yinede korku var benide sakinlestirin lutfen
Esma12345 Ben birşey sormak istiyorum ilk dogumum sezaryandi doğumdan sonra karnıma çok bastirdilar içimde kan birikiyordu her doğumdan sonra yapıyorlar mı en büyük korkum bu
alparslanin_annesi Esma12345 evet yapıyorlarmış 🥲 ben öyle yapıldığını bile yeni öğrendim 🥲 o kanın için mecburi yapılan birsey torba olayi da aynı
mekutlu12 Esma12345 benim karnıma bastırma gibi bi durum olmadı hiç. Ameliyattan çıktığımda karnıma kum torbası koydular uyuşuk olduğum sürece kaldı o hissetmedim. Hissetmeye başlayınca gelip kaldırdılar yani rahatsız etmedi de
Guzucuk25 Esma12345 yapıyorlar benim de en büyük korkum o kabusum oldu resmen 33+1 zaman yaklaştıkça uykularım kaçıyor yaaaa ama karna torba takiyorlarmis ya kan oraya aksın diye o daha betermis
Asdas123 Ozlem2206 kesinlikle 38+3 artık gel diye ağlıyorum yalamcı sancılar beni benden alıyo bitmesini istiyorum bi an evvel
Asdas123 alparslanin_annesi zaten bebek en az 3 kilo oluyo bu dönemde suyu vs bele ağırlık yapıyo gözünüzü korkutmak istemem 9. Aya kadar hamile olduğumu hissetmedim ufak tefek ağrılarım oldu son ay normaldir artık 🥰
alparslanin_annesi mekutlu12 belkide uyusukluktan hissetmedim kuzu kesin yapılan birsey die öğrendim bende hani mecburi gibi
3oglanannesi miyopmom benimde 2. Olacak ilk aniden oldu 10 dk içinde kendimi ameliyatta buldum hiçbirşey anlamadım bu gününde doğarsa ayağımla gidicem bile bile herşeyi arkamda çocuklarım var korku yok desem yalan erken doğum olmasın yeter diyorum