alparslanin_annesi Beni anladığınızı sanmıyorum 🙄 benim bahsettiğimde normal doğum zaten. Bende normal doğum yaptım hemde epidural normal doğum. YouTube’dan araştır istersen. Sen epidural yada belden iğne denince sezaryen sanıyorsun galiba. Benim bahsettiğim doğum şeklinde hiçbir muamele hissetmiyorsun ki. Dikilirken bile zerre acı hissetmiyorsun. Sadece karıncalanma hissi var o kadar. Ikınmayı bile hissetmiyorsun ki zaten ıkınma tutunca istemsiz ıkınıyorsun. Doğumum akşam 22.35 de bitti o gece hiçbir dikiş ağrısı duymadan çok rahat uyudum. Sabahı anestezinin etkisi geçince tabiki dikiş ağrısı çekiyorsun. Bu ister normal doğum dikişi olsun ister sezaryen dikişi olsun. Belli süre sonra Her türlü ağrısını çekiyorsun.