Reisezg
Hiç endişe yapma ben 34.haftada 3 gün hastanede yatırdılar 1 cm açılmam var diye ilaçlarla durdular lar suan 38+5 oldum açılmam hala 1 cm o zaten anlık olan bişey hani bir şiddetli sancıyla o açılıyor erken açılınca daha cok korkuyor insna ay açıdımı cocuk gelır mı diye daha cok insna piskolojisini bozuyor aynısını yaşadım acele etme hiç rabbim saglıklı bir sekilde evlatlarımızı kucağımıza almayı nasıp etsin