Reisezg 38+2 günlüktu kahverengi lekem. Geldi 38+3 günlük oldu doğdu acilmam bı kereden oldu hastaneye gitim acilmam yoktu eve geldik sancım geldi 5 saat boyunca sancı çektim evde artık dedim dayanamıyorum hastaneye gitim acilmam 9 di doğuma girdim 10 oldu 20 dk doğdu hastaye gitmem bebeğin doğması yarım saat olmadı