Reisezg 37+6 dayız açılmam 1 cm di pazartesi. Yarın muayenem var bazı benim sağlık problemlerim nedeni ile yüksek ihtimalle sabah suni verecekler yatışımı yapıp. Hayırlısıyla alacağım kucağıma bebişimi. Yani zamanı ne zamansa hayırlısı ne zamansa öyle olsun. Hiç panik yapma