Ruhsar35 _esraeyup23 17 şubat demek istedingaliba canım benimde 16 şubattı yumurtlama çift çizgi çıktı ama sen bekle bakalım biraz daha ya herşeyin hayırlusı olsun sağlıklıysalar tutunsun bebişlerimiz bize inşallah🙏🏻❤️
Ruhsar35 _esraeyup23 çok aklına takılıyosa bugünde gidip verebilirsin acilde canım ben öyle yaptım gittim verdim
Mferideb _esraeyup23 ben erken gebelik testi yaptım arkadaşımın tavsiyesiyle predictor expres adı bir dakika içinde çıktı bir iki gün daha bekle öyle yap
_esraeyup23 Ruhsar35 kalsın yaa neden olmadım dıye dıye bırde tek cızgıyı görünce stres olmaya başladım yarın sabaha kadar bekleyip gıdecem ona göre
Ruhsar35 _esraeyup23 hahaha oda doğru valla ya haklısın ama kanı verceksende acilde ver en çabuk orda çıkıyo kasıklarım ağrıyo de öyle diyince bakıyolar benim 1 saat olmadan çıkıverdi
Aysenuribrahim-42 Kizlar benimde bat 5 marttı ama olmadim ustune mide bulantilarım ve göğüs ağrılarım var erken gebelik testi yptim negatif çıktı gidip acilde bi kan versem cikar mi acaba
Ruhsar35 Aysenuribrahim-42 ver istersen canım çıkabilir geç döllenme olmuş olabilir o yüzden idrarda çıkmaz
Ruhsar35 Aysenuribrahim-42 en iyisi acil canım 1 saat olmadan çıkıyo valla ama kasıklarım ağrıyo dayanamadım falan de yani yoksa bakmazlar😅