Mferideb evet doğru sonuçta işte şimdi verirsem düşük çıkıcak onlarda dicekler 2 günde bir kan ver değerin yükselcekmi bi bakalım falan filan kollar morarcak üstüne stres birde kimyasal gebelik olursa değer yükselmiyo çünkü çok az yükseliyo adet oluyosun zaten sonunda o yüzden emin olmak istiyorumbakalım adet tarihimin ğstünden geçsin istiyorum zaman😊